wtorek, 10 lutego 2015

LIEBSTER AWARD!!!

Chcę podziękować Ashlie Steen (http://zazakretemas.blogspot.com/) i Seminii (http://loveiscrazytfcfanfiction.blogspot.com/) za nominację do LIEBSTER AWARD!!! Nie spodziewałam się że kiedyś dostane tą nagrodę. Ale naprawde dziękuje ijestem z tego powodu bardzo szczęśliwa

Co to?: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.




Odpowiedzi na pytania:
Ashlie Steen:
Dlaczego akurat taki temat wybrałaś/łeś na swojego bloga?
Bo najbardziej lubię ten zespół, chciałam o nim napisać od dawna i tak jakoś wyszło.
Co cię skłoniło do założenia bloga? 
Moja mama, która wiedziała o tym, że pisze i kazała mi spróbować takie opowiadania pisać na forum.
Jaki jest twój ulubiony cytat?
"Jedna chwila i wszystko się zmienia" "Kochać to niszczyć, a być kochanym znaczy zostać zniszczonym"
Jaka jest twoja ulubiona książka lub seria?
Century
 Jaką pisarkę/pisarza lubisz najbardziej?
P.D. Baccalario
 Jaki gatunek literacki lubisz najbardziej?
fantasy i przygodowe
Jaki jest twój ulubiony film?
Burleska od nie dawna
Czym się interesujesz?
W sumie różnie, nie mam jednej pasji, lubię sie zajmować najcześciej artystycznymi rzeczami
Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Chyba niebieski, szary, biały
Jaką książkę przeczytałaś/eś najszybciej? 
Zdecydowanie Century część 1
Jak długo piszesz opowiadania?
Zaczęłam w tamtym roku koło kwietnia

Seminii:
1. Do jakich fandomów należysz?
Fooers, 5sosFamily, Janoskionators,
2. Mieszkasz w mieście/ na przedmieściu/ na wsi ..? 
w mieście
3. Masz jakiegoś zwierzaczka? 
Już nie mam
4. Masz chłopaka/ dziewczynę? 
Mam chłopaka
5. Jesteś szarą myszką czy raczej wolisz się wywyższać?] 
Nie wiem, nie mnie to oceniać.
6. Dlaczego zacząłeś pisać? 
W sumie nie wiem dlaczego, tak sie stało i już
7. Podoba ci się twoje imię? 
Mogło być gorsze, nie narzekam.
8. Który numer masz w dzienniku? 
3
9. Ilu masz przyjaciół? 
Nie liczę tego, jednak mam na kim polegać w trudnych sytuacjach.
10.W której jesteś klasie? 
2 gimnazjum
11.W przyszłości wolisz mieszkać w Polsce czy raczej za granicą?
Za granicą

Nominuje:

Moje pytania:
1.Jak poznałaś/łeś The Fooo?
2.Dlaczego wybrałaś/eś taką tematykę?
3.Od jak dawna piszesz?
4.Do jakich fandomów należysz?
5.Jaki jest twój ulubiony film?
6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
7.Kiedy masz urodziny?
8. Umiesz jeździć na nartach lub snowboardzie 
9. .Masz rodzeństwo?
10. Jakie jest twoje ulubione danie?
11.Kiedy następny rozdział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz